ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2016-17)

Η εργασία μας αφορά την παρουσίαση μιας ψηφιακής ιστορίας, όπου ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο με τρόπο ευχάριστο και διασκεδαστικό. Ειδικότερα, πρόκειται για την εφαρμογή «Ατλαντίδα» η οποία βασίζεται, όσον αφορά το εκπαιδευτικό της υπόβαθρο, στην ενότητα «Χαμένοι πολιτισμοί: Ατλαντίδα», του βιβλίου της γλώσσας της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Η εφαρμογή σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τους μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων των ολοημέρων τμημάτων του 1ου και 14ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής. Πιο συγκεκριμένα, σε πρώτη φάση οι μαθητές επέλεξαν το εκπαιδευτικό περιεχόμενο, και σχεδίασαν (επί χάρτου) τον τρόπο με τον οποίο αυτό μπορεί να οπτικοποιηθεί ψηφιακά. Σε επόμενη φάση, οι μαθητές υλοποίησαν την εφαρμογή χρησιμοποιώντας το λογισμικό scratch, βασικές αρχές του οποίου είχαν διδαχθεί στα πλαίσια του μαθήματος Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).Στην εφαρμογή ο παίκτης αλληλεπιδρά με οπτικοποιημένη έκδοση των όσων αναφέρονται στην συγκεκριμένη ενότητα και συμμετέχει σε δύο παιχνίδια τα οποία αποτελούν τμήμα της αποστολής του. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή περιλαμβάνει ένα παιχνίδι λαβύρινθου και ένα παιχνίδι γνώσεων.

  • Δημιουργία: Απρ 04, 2017
  • Τελευταία ενημέρωση: Απρ 30, 2017
  • Σχολείο: 1ο και 14ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
  • Τάξη: Ε Δημοτικού
  • Εκπαιδευτικοί:
    • Κούτριος Στέργιος
    • Κορωνίδου Αλεξάνδρα
    • Μπαρμπάτσης Κων/νος
  • Μαθητές:
    • Βλάχου Αθηνά
    • Μανδηλής Μάριος
    • Μπότσαρης Νικόλαος
    • Τζέτζης Χρήστος
    • Τζιμάνης Αθανάσιος
    • Λαζαρίδης Συμεών
  • Κατηγορίες: Scratch
  • Εργαλεία: Adobe Photoshop Scratch 2.0 Audacity
  • Ιστοσελίδα: https://scratch.mit.edu/projects/154028250/  

1ο Βραβείο (Δημοτικό)

Το έργο αναφέρεται στο μύθο της χαμένης Ατλαντίδας, θέμα που σχετίζεται άμεσα με την Ελληνική μυθολογία.

Κοινοποίησέ το!