«Διαφήμιση»

Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Έργων Πληροφορικής Ρεθύμνου Χανίων (2011-2012)

Στην παρούσα εργασία που έχει θέμα τη διαφήμιση αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στον ορισμό και στην ιστορία της. Κατόπιν στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετήσουμε τα είδη της διαφήμισης όπως πολιτική διαφήμιση, παιδί και διαφήμιση και για την χρήση του χιούμορ στην διαφήμιση. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εξετάσουμε τα διαφημιστικά μέσα και την ιδιαίτερη γλώσσα που χρησιμοποιεί η διαφήμιση. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα διερευνήσουμε τη θετική πρόσφορα της στην τέχνη, στην οικονομία, στο περιβάλλον και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τις αρνητικές επιπτώσεις της και συγκεκριμένα θα αναλύσουμε το φαινόμενο της προπαγάνδας και της κατανάλωσης - υπερκατανάλωσης.

ΟΜΑΔΑ Α, Προγούλη Κάτια, Σκάλκου Ραφαηλία – Νατάσα, Χαλβατζάκη Ευτυχία, Παλημετάκη Δάφνη, Ξανθουδάκης Χρήστος, , ΟΜΑΔΑ Β, Σαριδάκης Χρήστος , Σχετάκης Φάνης, Πετρουλάκης Ντράγκαν, Στρατουδάκης Θόδωρος, , ΟΜΑΔΑ Γ, Τσαπανίδου Μαρία – Ελένη, Σπανουδάκης Γιώργος, Σμυρνάκης Μάνος, Αποστολάκη Μαρία, , ΟΜΑΔΑ Δ, Πιπεράκης Μάνος , Αθουσάκης Θάνος, Γαλανάκης Μανούσος, Αδάμ Παναγιώτης, , ΟΜΑΔΑ Ε, Γυμπάκης Κώστας, Γιακουμάκης Θρασύβουλος, Γκούμας Γρηγόρης, Κοκονάκης Μάνος,

Κοινοποίησέ το!