Φιδάκι

Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Έργων Πληροφορικής Ρεθύμνου Χανίων (2016-2017)

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι ο παίκτης πρέπει να οδηγεί το φιδάκι στο σημείο που βρίσκεται η τροφή του. Κάθε φορά που το φιδάκι τρέφεται αυξάνεται το μέγεθός του και το σκορ του παιχνιδιού αυξάνεται κατά 10. Στόχος του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να συγκεντρώσει το υψηλότερο δυνατό σκορ. Αν το φιδάκι ακουμπήσει τα όρια, ο παίκτης χάνει και το σκορ μηδενίζεται.

  • Δημιουργία: Μαϊ 04, 2017
  • Τελευταία ενημέρωση: Μαϊ 04, 2017
  • Σχολείο: 6ο Γυμνάσιο Χανίων
  • Τάξη: Γ Γυμνασίου
  • Εκπαιδευτικοί:
    • Τζωρτζάκης Μιχάλης
  • Μαθητές:
    • Τατιάνα Καφαντάρη
    • Στέλλα Κοντού
    • Γεωργία Κουτσοράκη
  • Κατηγορίες: Προγραμματισμός
  • Εργαλεία: Scratch 1.4
  • Ιστοσελίδα: https://scratch.mit.edu/projects/158869373/  

Κοινοποίησέ το!