Κατασκευάζω στον Η/Υ και στο κινητό ένα παιχνίδι τύπου Mastermind’

Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Έργων Πληροφορικής Ρεθύμνου Χανίων (2016-2017)

Οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν σε ψευδοκώδικα αρχικά και στη συνέχεια στην πλατφόρμα του appinventor, ένα παιχνίδι τύπου mastermind. Το παιχνίδι mastermind είναι ιδανικό εργαλείο για την εκμάθηση των δομών επανάληψης αλλά και την κατανόηση της έννοιας της πολυπλοκότητας ενός προβλήματος.

  • Δημιουργία: Απρ 05, 2017
  • Τελευταία ενημέρωση: Απρ 30, 2017
  • Σχολείο: Γενικό Λύκειο Βουκολιών
  • Τάξη: Β Λυκείου
  • Εκπαιδευτικοί:
    • Παπαγιάννης Απόστολος
  • Μαθητές:
    • Κουριδάκης Σεμπάστιαν
    • Λουφαρδάκης Ιωάννης
    • Παπαδάκης Παναγιώτης
  • Κατηγορίες: Application
  • Εργαλεία: Ψευδογλώσσα App Inventor 2 Microsoft PowerPoint
  • Ιστοσελίδα: https://drive.google.com/open?id=0B8Sb0TI15LJXZWpl...  

Μέσα από αυτή την εργασία θέλουμε οι μαθητές να μπορούν να αναλύουν ένα πρόβλημα, να προτείνουν λύσεις, να εκφράζουν αλγόριθμους με φυσική γλώσσα, να χρησιμοποιούν τη ψευδογλώσσα για την επίλυση, και τέλος να εξασκηθούν σε σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα όπως το Appinventor

Κοινοποίησέ το!