Ηλεκτρονικό βιβλίο: "Ένα τόσο δα ψαράκι ένα τιποτάκι!"

Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Έργων Πληροφορικής Ρεθύμνου Χανίων (2016-2017)

Σκεφτήκαμε να δώσουμε σε ένα παραμύθι που μας άρεσε ηλεκτρονική μορφή.
Έτσι, διαβάσαμε μερικά παραμύθια κι αρχίσαμε να δουλεύουμε με αυτό που επέλεξαν τα παιδιά,
το "Ένα τόσοδά ψαράκι, ένα τιποτάκι" του Jacques Duquennoy, εκδόσεις Άγρα.
Σκεφτήκαμε να το ηχογραφήσουμε και να το "ζωντανέψουμε" με τη βοήθεια βίντεο και της Scratch.
Ελπίζουμε να σας αρέσει!

  • Δημιουργία: Μαρ 19, 2017
  • Τελευταία ενημέρωση: Απρ 25, 2017
  • Σχολείο: Δημοτικό Σχολείο Βουβά
  • Τάξη: Β Δημοτικού
  • Εκπαιδευτικοί:
    • Τζινευράκη Έλλη
    • Κίκιλη Βασιλική
    • Νικήτα Ιωάννα
  • Μαθητές:
    • Βρανά Αμαλία
    • Βρανάς Ανδρέας
    • Σποντιδάκης Γιάννης
    • Σποντιδάκης Γιώργος
    • Μανουσέλης Μάρκος
    • Μανουσέλης Άγγελος
    • Κανδηράκης Μανώλης
    • Κανδηράκης Γιάννης
    • Τσιρηνδάνης Μανώλης
    • Σεφόλλι Αγκίμ
    • Φουντουλάκη Χριστίνα
    • Μπολιώτη Δανάη
    • Τσικουράκης Αντώνης
    • Μανουσέλη Ζωή
  • Κατηγορίες: Scratch
  • Εργαλεία: Audacity Scratch 1.4 Movie Maker
  • Ιστοσελίδα: https://youtu.be/IVXahHhjmFA  

Για να ολοκληρωθεί αυτό το έργο συνεργάστηκαν η δασκάλα της Β τάξης, η δασκάλα της μουσικής, κι η δασκάλα πληροφορικής του σχολείου μας.
Χωρίσαμε τα παιδιά σε ομάδες, μοιράσαμε ρόλους, ηχογραφήσαμε το κείμενο: σκεφτήκαμε και ηχογραφήσαμε ηχητικά εφέ με απλά όργανα που έπαιζαν τα παιδιά (κουδουνάκια, ντέφι, κι άλλα αυτοσχέδια). Στη συνέχεια τα παιδιά φωτογράφησαν το βιβλίο και χρησιμοποιήσαμε τις εικόνες αυτές για το σκηνικό και τους ήρωές μας. Τα παιδιά δημιούργησαν τις βασικές φιγούρες της ιστορίας. Στη συνέχεια βιντεοσκοπήσαμε την ιστορία με τις φιγούρες.
Τα παιδιά μπήκαν και στην λογική ενός απλού σεναρίου scratch: έμαθαν τις εντολές που θα χρειαζόμασταν, ήρθαν σε επαφή με την έννοια της λογικής ακολουθίας εντολών και κατάλαβαν ότι μπορούν να παράγουν κίνηση από στατικές εικόνες. Έτσι ξεκινήσαμε να ζωντανεύουμε το παραμύθι και με τη βοήθεια της scratch.

Κοινοποίησέ το!