Ντρίπλαρε τον αντίπαλο

Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Έργων Πληροφορικής Ρεθύμνου Χανίων (2016-2017)

Στο πλαίσιο των μαθημάτων ΤΠΕ Γ' Δημοτικού για την ενότητα "Προγραμματίζω τον υπολογιστή", η οποία είχε συμπεριληφθεί στις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος που διέθεσε εγκαίρως η επιτροπή σχολικών συμβούλων στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής στην αρχή της σχολικής χρονιάς 2016-17, υλοποιήσαμε τα παρακάτω, αξιοποιώντας τα μαθήματα για μικρές ηλικίες του https://studio.code.org/s/course2:
Μάθημα 1: Τι είναι κώδικας, εντολές, εκτέλεση κώδικα
Μάθημα 2: Εντολές σε σειρά (ακολουθία), δομή επανάληψης
Μάθημα 3: Προγραμματισμός με «γεγονότα»
Μάθημα 4: Τι είναι αλγόριθμος και ανάλυση προβλήματος
Μάθημα 5: Υλοποίηση αλγορίθμου σε κώδικα στο code.org

Στο μάθημα 4 αναλύσαμε το δοσμένο πρόβλημα και σχεδιάσαμε τον αλγόριθμο. Στο μάθημα 5 οι μαθητές υλοποίησαν τον αλγόριθμο σε κώδικα στο https://studio.code.org/s/course2/stage/17/puzzle/11.

Το έργο "Ντρίπλαρε τον αντίπαλο" βασίστηκε στο πρόβλημα "Σώσε τον αγαπημένο σου πειρατή".
Πρόβλημα: Φτιάξε ένα παιγνίδι όπου μια θαρραλέα πριγκίπισσα προσπαθεί να φτάσει στον αγαπημένο της πειρατή και να τον σώσει. Τον πειρατή περιφρουρεί ένας μοχθηρός ιππότης. Η πριγκίπισσα θα πρέπει να κερδίζει έναν πόντο κάθε φορά που φθάνει στον πειρατή της και θα πρέπει να χάνει έναν πόντο κάθε φορά που τη σταματά ο ιππότης. Την πριγκίπισσα θα την κινείς εσύ όπου θέλεις με τα βελάκια ενώ ο ιππότης θα κινείται γρήγορα στο χώρο από μόνος του. Ο πειρατής είναι μονίμως ακίνητος και εμφανίζεται πάνω δεξιά στη σκηνή. Στην αρχή του παιγνιδιού αλλά και μετά από κάθε κερδισμένο ή χαμένο πόντο η πριγκίπισσα θα εμφανίζεται κάτω αριστερά στη σκηνή και ο ιππότης πάνω δεξιά.

Στο τέλος της υλοποίησης του κώδικα, οι μαθητές άλλαξαν τους ηθοποιούς και αντί για πριγκίπισσα, πειρατή και ιππότη εισήγαγαν στο παιγνίδι τους όποιον ηθοποιό ήθελαν.
Παρόμοιες τροποποιήσεις έκαναν όλοι-ες οι μαθητές-τριες του Γ1 τμήματος.

  • Δημιουργία: Μαρ 08, 2017
  • Τελευταία ενημέρωση: Μαϊ 04, 2017
  • Σχολείο: 13ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων
  • Τάξη: Γ Δημοτικού
  • Εκπαιδευτικοί:
    • Κώστας Κατσούλας
  • Μαθητές:
    • Όλοι οι μαθητές του Γ1
  • Κατηγορίες: Application
  • Εργαλεία: code.org
  • Ιστοσελίδα: https://studio.code.org/c/352374746  
Κοινοποίησέ το!